zeryyyyy1 ARKADAŞLAR AYAKLARIMDA ÇOK FELAKAET ŞİŞLİK VAR ŞİŞLİKDEN YÜRÜYMİYORUM ÖDEM OLUYORDU AMA PARMAKLARIMI KIPIRDATAMAYACAK KADAR OLMAZDI VE ARA ARA KARNIMA SANCI GİRİYOR SİZCE GİTMELİ MİYİM HASTANEYE
zeryyyyy1 YldrmNUR ara ara tansiyonum yükseliyordu ama bu şişlik biranda oldu hiç bu kadar ağrılı değildi
YldrmNUR zeryyyyy1 kuşum yine her ihtimale karşı git. Tansiyon aletin varsa bi tansiyonuna bak ya da yakında nöbetçi eczane varsa onlarda ölçebiliyorlar