defneeoz27 Kızlar iyi geceler 26 haftalık olduk ve bugünlerde çok fazla sırt ağrım oluyor sizce normal mi bu durum nasıl azaltabilirim uzanamıyorum bile doğru düzgün ağrıdan
19931994 defneeoz27 kalsiyum ve magnezyum kullanıyor musun canım eğer kullanmıyorsan onlara hemen başlaman lazım ağrılarına iyi gelir heleki ilerleyen aylarda ağırlaşınca ve yalancı sancılarda başlarsa tedbir al
susaMom_ defneeoz27 Magnezyum kullanıyorum 20. Haftadan itibaren kalça agrimdan dolayı tavsiye etmişti doktorum ağrıların gayet normal artık çok ayakta kalınca da ağrı yapıyor bende gece yatarken de ağrım oluyor o yüzden hamile destek yastığı aldım
esraelt Benim de sol bacağım ağrıyordu topalliyordum resmen 3. Ayda başladı şimdi 27 haftalık .Doktor magnezyum verdi günde yarım litre süt iç dedi ayriyeten günde bir bardak da sade soda içiyorum
esraelt Shrr- adını hatırlamıyorum yeni bitti suda çözünenden vermişti şekerli su gibi tadı az suyla içince kötü oluyor da yani içilmeyecek kadar kotu değil fazla suyla karıştırınca kötü olmuyor. Bitince sahlik ocağına yazdırdım hap formunda vermiş o da