Ayse-02 ilk bebeğimde folik asit harici hiç bi vitamin kullanmadım. Doktorumda yazmadı bebeğin gelişimi normal dedi ayrıcı vitamin eksikliğine bağlı bi krambım veya başka bişeyimde yoktu. 2. Bebeğime hamileyim aynı şekilde aynı doktora gidiyorum. Folik asit kullandım bunda da şuanlık sadece ilerisini bilemem. Sezeryan doğum yapmama rağmen çok güzel geçti çok şükür. Bebeğin gelişiminde bi sıkıntı yoksa hiç bişey olmaz inşallah.