Feyzfeyza En son 12 şubatta regl oldum pkosum var ama daha önce hiç bu kadar gecikmemişti. Regl olacağım tarihte 2 defa test yaptım negatif çıktı adet söktürücü kullandım hala regl olmadım daha önce böyle bişey yaşayan var mı
Aras-125 Feyzfeyza göğüslerinde hassasiyet ağrı şişkinlik vs var mı ya da batma tarzında kasık ağrıların ben bu iki belirtiyle anlamıştım hamile olduğumu
BusraaZeynep Feyzfeyza 12+3 teyim . Saat sabahın beşi ve ben altı kez falan kustum. . Geçmiyor maalesef benimki
Feyzfeyza Kullandım bitti bile kullanmadan önce yine yapmıştım negatif çıkmıştı 1 hafta daha geçti olmuyorum tekrardan test yapmakta istemiyorum midem de bulanıyor
OnlyBaby Benimde döngüm 48 günü buldu valla şubattan beri :( adet oldum yeni bitti en son adet bitişim 3 şubattı. Bende pcosum ama bu kadar uzamamıştı valla. İstersen kan ver yarın söktürücüyle bile olmamışsın
busravrc kızlar pcos olduğunuzu adet düzensizliğiyle mi öğrendiniz bende gebelik için kan testi verdim adetken pcos olsam cıkarmıydı benimkide beş altı gün gecikiyor da ondan
Tgcmr Feyzfeyza aynı tarihte regl olmusuz bende gebeyım ama kese gözüktü henuz bebek gözukmedı gec yumurtlamıssındır dedi ptesi yine gidicem bakalm
Feyzfeyza Feyzfeyza sivilcelenme tüylenme kilo alımı gibi belirtileri var pkosun bu arada ben de sadece sivilce oluyordu kilom yoktu sivilce içinde hiç bir öneri sunmuyorlar o yüzden doğum kontrol hapı kullandım 5 yıl.
busravrc Feyzfeyza gittim baktırdım bişi yok dediler gecikmelerimi söyledim adet söktürücü verdi kullandım düzeldi simdi yine ara ara gecikiyor ama olsa söylerdi heralde