Suhedaklync61 Tecrübeli anneler korbell çöp kovası illa gerekli mi hem koku olmasın istiyorum evimde , hemde bir kovanın içinde o kadar çok başına dolduracak kadar bebek bezi beklesin istemiyorum mikrop gibi geliyor
Yaprakdokumuseverr Suhedaklync61 Elim kolum ayağım oldu kim ne derse desin. Her an çöpü atamadığımıza göre mecbur bi yerde birikicek bu bezler. Gerçekten koku sızdırmıyo. Diğer türlü sabahtan akşama bile koku yapar dışarda. Hem ek gıdaya geçene kadar kokmuyo tuvaletleri.
BabyAta Suhedaklync61 kaç günde bir doluyor ki o poşet acaba, ben almayı düşünmedim ya hiç balkonum var orda kapaklı kovaya koyarım poset koyup her gün atılır zaten illaki dışarıya çıkılıyor biz çıkmazsak eşimiz mecbur çıkacak. Mutfak çöpünde her gün atılıyor sonuçta
Zeyni_zeyni Suhedaklync61 ben aldım leşşş tamamen o kadar pis kokuyordu ki biriktikçe kova ile birlikte direk çöpe attım en son 😀 aman alıp başına bela etme gerçekten korkunç kokuyordu
Miskinim Suhedaklync61 kullanmayana gereksiz kullanana gerekli. Asla dışarı koku sızdırmıyor dehasa bişey bence alınması gerekiyor
Nes7616 Normal çöpe at günlük atılsın evde boklu bez biriktirmek zaten çok saçma değil mi kim icat ettiyse
Suhedaklync61 BabyAta kapıcımız var çöpümüzü alan o yönde sıkıntı etmiyorum ama kapıya koysam da kapıda binaya kolu verir rahatsız eder diye yine düşünüyorum
hellomama Açık balkonunuz varsa normal bir kapaklı pedallı çöp kovası da işinizi görür ben 2 yıldır o şekilde kullanıyorum kızım doğunca da aynısı olacak 👍
Suhedaklync61 Fiyat olarak çok gereksiz geliyor bide ikinci el alsam boklu bez koyulmuş kovanın ikinci eli mi olur kafam karışık 😅