Aysnr11 Gebelik zehirlenmesi olması için tansiyonun kaç olması gerek ? Tansiyonumu ölçtüm 13/9 çıktı korkmalımıyım ? Başıma gelen var mı 38+4 haftalığız
Yaprakdokumuseverr Aysnr11 14 üstünü baz alıyolar 13 ü pek önemsemeyebilirler. Haftanız da gelmiş. Takipte kalın. Ben 19 görmüştüm direk sezaryene aldılar.
Aysnr11 Yaprakdokumuseverr Pazartesi zaten doğumu başlatacak doktorum suni ile açılmam var sağ salim doğsaydı inşallah 🙏🏻 teşekkür ederim ♥️
Yaprakdokumuseverr Aysnr11 Rica ederim bişey kalmamış sağlıcakl kavuşun inşallah suniye de gerek kalmadan kendi sancınız gelsin 🤲🏻🌸
Aysnr11 Yaprakdokumuseverr İnşallah çok teşekkür ederim 🥰 baya uğraşıyorum gelsin sancı diye ama tık yok inşallah gelir
EceSB Normalde kaçtı tansiyonunuz o önemli. Benim mesela normalim 10a 6, ben 13 görsem önemserler o yüzden.