Kızlar önemli bişey soracağım size fikri olan yada yaşayan varsa yazabilir mi
Şimdi ben 37 4 günlük hamileyim doktorum 1 nisana gün verdi ama bebeğimin kg bana az geliyor 2600 kötü bişey olmasından korkuyorum şimdi benim pazartesiye kadar sancım veya nişanim gelmezse ve ben hastaneye 1 hafta sonra gitsem yada bunlar başıma geldiğinde gitsem sizce sorun olur mu