Altin23 sizi o kadar çok iyi anlıyorum ki bende hergün kafama takıyordum neden adet olamadığımı ayrıca adet döngüm her geldiğinde adet olamadığım için şiddetli ağrımda oluyordu bu durumda adetle geçti benimde bu testlerimi devlet hastahanesinde istemediler özelde yaptırdım ama isterseniz önce devlete gidip rica edin prolaktin ve tsh isteyin tsh , t4 , t3 değerlerinizede mutlaka baktırın onlarda etkiliyor eğer yapmazlarsa o zaman özelden yaptırırsınız birde belki inanmayacaksınız ama kafanızdanda neden adet olamıyorum düşüncesini silin inanınki oda çok etkiliyor ben kafamda düşünmeyi bıraktım onunda çok etkisi oldu