BsraSa Merhaba anneler yeni doğum yaptım ikinci günümu doldurmadim henüz gündüz hastaneden çıkisim yapıldı tecrübeli olanlar parol plus yazılmıştı ikişer içen var mı ağrılarla nasıl başa çıktınız?
Deletedmom_110 BsraSa ağrı kesici olarak sadece parol mu yazıldı? Doktorum bana bir torba yaklaşık 7-8 tane ilaç yazmıştı iki tane içme konusunda bişey diyemem doktoruna sor canım Hoşgeldin
skuscu BsraSa parol ve diklaron iğne (tam yazılışını unuttum) ondan var benmde 4.gün hepimize geçmiş olsun
Hilalaktscbk BsraSa Günde 3 kere içiyorum. 2 kutu amoklavin de verildi sabah akşam içiyorum. 2 hafta sırt üstü yatmaya dikkat et 1 gece dikkat etmedim ertesi gün baş ağrısından kör olacağım sandım. Insaallah çabucak düzelirsin. 🩵
umrumdadegil BsraSa sadece parol mu verdi başka bişey vermedi mi bana doktorum bir sürü ağrı kesici ve antibiyotik vermişti
Hilalaktscbk Mihriban05 Hiç korkma ben 3 gün önceden kendi kendime büyüttüm kafamın içinde ama 15 dkda oğlumla odamızdaydık 🥹🫶🏻
filizkaplan Mihriban05 bünyeden bünyeye değişiyor herhalde canım. Ben hiç ilaç kullanmamıştım canımda çok tatlıdır acı eşiğimde düşüktür oysakii. Sendede ağrı olucak diye birşey yok ☺️
Hilalaktscbk _Daydreamer_89 Evet spinal oldum. Hatta ben sağ omuzumun üzerinden dönüp dönüp bebeğime baktım doğum esnasında sonra 3 gün sağ omzumdan sancı girdi nefes alamadım. Şimdi de sırt üstü uyuyorum ağrı gelmiyor bu hafta ikinci hafta olacak inşaallah geçer artık.
BsraSa _Daydreamer_89 Bende spinal oldum bel ağrım da var onu önemsemiyorum ama dikiş yerlerimden yürümek çok büyük eziyet sırt üstü yatma hali de bel ağrısını ekstra artiriyo inşallah bu gunlerde geçecek
_Daydreamer_89 Hilalaktscbk bende burdaki doğum hikayelerini okudum da spinal ameliyatta başını hiç oynatmamak gerekiyormuş sabit düz yukarı bakmak lazımmış oynayınca ağrı oluyormuş doğru demekki🤔
Hilalaktscbk _Daydreamer_89 Kesinlikle tecrübe ettim ben de okumuştum aklımdaydı ama onu bir an bile görmeden duramadım o an 🥹 bir kere daha getirir misiniz dedim eve götüreceksin zaten merak etme şimdi babasına verelim dediler 🤭
BsraSa umrumdadegil Merhaba evet sadece parol plus ağrı kesici onun dışında agumentin antibiyotik verildi ve ağrım neredeyse hiç hafifletiyor sırt üstü yatınca biraz daha iyi yürümek çok eziyet
umrumdadegil BsraSa çok ilginç bende 2 hap ağrı kesici 1 tane fitil ağrı kesici 2 tane antibiyotik verdi parolun kendine hayrı yokki sana fayda etsin bir de ameliyat ağrısı yani