Ay bi türlü rahat pozisyon bulup da derin uykuya geçemiyorum,hiç rahat değilim yatarken.Yüz üstü uyumak istiyorum bir ab önce 😔 31+6 yım.Kızımı sağlıkla kucağıma almayı bekliyorum.Artık iyice ağırlaştım,çok yol yürüyemiyorum.Belim sırtım ağrıları arttı.Ve çalışıyorum hala ayyyyyy çok darlandım şunları yazarken bile