Kizlar merhaba yaklasik 1 haftadir kahve lekem geliyor camurumsu gibi ve bugunde bir kan pıhtisi geldi üzüm büyüklüğünde ama agrim ne yok doktor eski kan oldugunu soyledi bebek iyi dedi 6 haftalik hamileyim düşük de siddetli agri mi olur kanama nasil olur yarin doktora tekrar gidecegim Progestan fitil kullaniyorum 1 haftadir gecem gunduzum birbirine girdi korku endise hamile kaldigimdan beri hic sevincli bir gunum gecmedi hep diken uatunde korkuyla durdum ve stresli gunler gecirdim esimle ile sorunlarim vardi stres de etkiler mi leke gelmesini