Aleve Kızlar göbek üstündeki kıllar doğumdan sonra dökülür diyorlar ama çok rahatsız edici alsam bişi olur mu
Esraklsco Banada doktorum doğumdan sonra dökülür dedi ama ben gene de kötü durduğu için ağda ile aldım çoğalmadı da 2 ay oldu nerdeyse hala çıkmadı