Sksjsux355-- Kızlar 3 aylık bebeğim var emziriyorum ve göğüslerimde sürekli batma oluyor iğneler gibi. Korkuyorum göğüs ağrısı mi başka bisey mi bıçak saplar gibi o an bi his oluşuyor. Var mı yaşayan bunu
Sksjsux355-- Minigiim-vebenn52 süt fazlalığı derken yani içebildigini içiyor tamamen göğsüm bosalmiyor ondan midir
Minigiim-vebenn52 Sksjsux355-- evet süt birikiyor doluyo yeni süt geliyo üstüne akar aktıkça da sızlar batma olur belini sırtını göğüslerini üşütme bide ondan da olabilir