Nurmeryem Kızlar cuma sezeryana giriyorum ama sonda dan çok korkuyorum nasıl bir acısı var tecrübesi olan yardımcı olabilir mi?;🥹
Emferr Nurmeryem hiç acımıyor gerçekten bende çok korkuyordum hiç hissetmiyorsun bile korkulacak bişey deil
emine-demir13 Nurmeryem zaten hisetmyrsnki takılırken hiç korkacak bisey yok 2 sezeryan olduğum icn söyluyrm
miniiiikfasulye Nurmeryem Hiç his etmezsin bile canım bende normal yaptım takmışlar ama ruhum duymadı
Minigiim-vebenn52 Nurmeryem uyusukken takılmasını rica et uyuşunca taksınlar bana uyusmadan takıldı ama öyle acılı bi his yok ilişkiye girer gibi bi his
Julide92 Nurmeryem merhaba ilk kızıma doğum yapacağım gün genel anestezi ile bayılmak istedim yani epidural olmadım. Beni bayıltmadan sonda taktılar ve soğuk birşey dökerek sonda takıldı resmen travmam oldu. Eğer epidural olacaksan korkma hissetmeyeceksin ama genel anestezi olacaksan lütfen bayıltıp takın diye söyle. Doğumdan çıktığımda sondayım çıkarmışlar ve 5 saat sonra yürüyerek tuvalete gitmiştim
nurcan05 Nurmeryem ben ameliyat olmuştum hissetmedim tabi baygın olduğum için dedim iç çamaşırımı giyeyim gerek yok ki dediler sonda varmış meğer çıkarırlarken canım acıdı ama ilk defa ameliyat olmuştum sonda takılmıştı
filizkaplan Nurmeryem genel olucaksan uyuttuktan sonra taksınlar ben öyle istemiştim. Spinalde olursan zaten uyuşturduktan sonra taktırırsın
Deletedmom_110 Nurmeryem hiç hissetmiyorsun bile korkma anlık oluyor zaten Ben normalden sezeryana aldığım için normal doğum esnasında uyuşmadan takılmıştı Sezeryanda uyuştuktan sonra takılıyor diye biliyorum
Halimeo Nurmeryem takmadan bol bol küçük abdestoni yap canım bende hafif yanma oldu tuvaletim vardı yapamadım gitmedim
Nurmeryem Genel anestezi olacak rica etsem kabul ederler diye düşünüyorum kimisi çok acıdığını kimiside hiç hissetmedigini söylüyor. Umarım kabul ederler ya sadece onu düşünüyorum 🥲
Slnpkts Nurmeryem Salı günü sezeryan doğum yaptım. İnanır mısınız çok korkuyordum afedersiniz ilişkide bile kendini kasan insanım. Hiçbir acı hissetmiyorsunuz. Bu konuda çok rahat olabilirsiniz
Anneadayiii Nurmeryem spinal anestezi ile doğum yaptım ve öncesinde hastanede yatışım olduğu için ayağa kalkmam yasaktı ikinci gebeliğimde. Yatisimda geceden taktılar acilma vs yokken. Gram acı hissetmedim. Hemşire sadece kendini kasma rahat bırak bakma bile dedi. Ertesi gün doğumda anestezi aldım uyusturdular. Doğumdan sonra çıkarmışlar ben uyurken ondan da haberim yok yani o yüzden hiç korkma canım :)
mrv1903 Valla doğumdan önce korkudan kasılmıştım. İğneden sonra yapın dedim yapmadılar. Damar yolu açılırken takmaya çalıştı canım yanı takamadılar. Geri ameliyathanede anesteziden sonra takıldı. Benim canım yanmıştı. Ama kasıldığım için.