Nurbasar Kızlar selam, 2 test yaptım pozitif çıktı. Özele gitsem direkt keseyi görebilir miyim yada devlete gidip kan verip sonra randevu mu almam gerekiyor bilgi verir misiniz:))
Hasret18ayaz Nurbasar kan değeri 2000 olmadan kese görülmez kan verip kan değeri artışını 2 güne bir takip etmeniz gerek
merveoflu Nurbasar iki günde bir takiple beta hcg 2800 lere ulaşınca kesem vajinal ultrason ile gözükmüştü . Özele gitmiştim ilk olarak . Şimdiden hayırlı olsun 🌸
nurcan05 Nurbasar devlete randevu alıp gidin kan testi isterler ultrasonla bakarlar kese yoksa bile rahim kalınlaşmasi varsa gebelik oluyor
annesininballisi Nurbasar valla benim test pozitif cıktı 1 hafta sonra randevu alıp gittim kan falan almadılar direk ultrasonla baktı kese var 5+3 haftalık görünüyor dedi 1 hafta sonra gel bebek var mı yok mu bakalım dedi.
nurcan05 Nurbasar sağlık ocağında çok geç çıkıyor hastanede bir günde sonuç çıkıyor hastaneye gidin çok beklemezsiniz
Minigiim-vebenn52 Nurbasar sağlık ocağına kan ver sağlık ocağındaki doktor sana söyler şu zaman git keseyi görürsün diye
Adenala Nurbasar Sağlık ocağına gidip kan vermeniz lazım gebeliği ebeye bildirmeniz lazım 2 gün sonra tekrar kan verip beta artışına baktırmanız lazım özel veya devlet belli bir değer üzerindeyse kese görülür canm
busraltin Nurbasar keseyi hemen göremezsin 5 haftalıktan sonra görünüyor bazen bu değişiyor daha geç görünüyor kan vermen lzım 2 günde bir kan değerlerine baktır sağlıklı bi şekilde artıyorsa zaten bebişi de görürsün
mrserdogan12_ Nurbasar bir hamilelik düşük geçirmiş biri olarak 7 haftaya kadar beklemeni tavsiye ederim sağlık ocağında kan ver beta değerin 5000 lere gelince devletten randevu al muayeneye git şöyle 11 12 haftalık olunca cinsiyete yakın bide özele git 2 yerdede doktorun olsun folik asit verecektir tavsiyem içme yeşillikler sen almaya çalış günde 2 tane hurma ye sağlıkla kucağına alırsın inşallah banada dua etmeyi unutma ☺️🤲
minikfasulyeannesii Nurbasar Benim 6 haftalıkken hem kese hem bebek gözüktü ama hesaplamama gore 8+5 tim o zaman geç döllenme olmuş mu yoksa cihazdan mı kaynaklı bilmiyorum ultrason da 6 haftalık çıktı nisan’ın 3 ne randevu aldım inşaAllah kalp atışını da duyarım. Şimdi 7 hafta 3 günlük 🌸