Pemberuya Arçelik kullanıyorum, 7 ay falan oldu. Hiç küçülme vs yapmadı. Pamuklu ve düşük ısı seçerek kurutma yapıyorum genelde. Başlangıçta 4 saat falan diyor ama zamanla süre kısalıyor 2 saatte falan kuruyor. İyiki almışım dedim, çamaşır işim 1 günde bitiyor. Aynı gün 3 makine yıkayıp kurutup kaydırabiliyorum. Öbür türlü bi makime yıkıyordum, kuruması vakit alıyordu, ikinciyi asacak yer olmuyordu üst üste çamaşır kurutmaya çalışıyordum. Balkonuma çamaşır asmak yasak.