Mucizeninannesi93 benim hiporoidim var yıllardır ve sürekli kontrol ediliyor. Ben de gebe kalır kalmaz baktırmıştım bir sorun yoktu ama yıllardır levotiron kullanıyorum. Yalnız gebelikte 3-4 haftada bir baktırmak gerekiyor zira ben biraz ihmal etmiştim nasıl olsa ilaç kullanıyorum diye benim de 6lara çıkmış tsh endokrinoloji doktoruma gittim derhal dozu artırdı. Gebelikte dozun sürekli düzenlenmes gerekiyor. Ayrıca şunu da belirteyim tsh evet düşürülmesi gerekiyor 1. Trimester için 2.50 altına, 2.. trimester için 3.00 altına. Ancak t4 ün daha da önemli olduğunu bebeğe t4 ün geçtiğini doktorum söylemişti.