Merhaba gebeliğimin 13. Haftasındayım. Aynı zamanda haşimato hastası olduğumdan bugün troid ve vitamin değerlerime baktırdım. Folik Asitim üst sınıra yakın çıktı (üst sınır:18.7 benim değerim:17.16) her gün kadın doğum doktorumun önerisi ile regenesis max kullanıyorum. Sizde folik asitin yüksek olması çocuğa zararlı mı bilginiz var mı? Bazı kesim kanıtlanmış bir şey yok derken bazı kesim otizm olasılığını artırıyor diyor. Korktum açıkcası bu durumu yaşayan var mı aranızda