Kızlar selam, rahim filmi çektirdim bu ay başında dün reglimin ilk günüydü ve iki gündir aşırı az kahverengi leke geliyor ve kesinlikle karnım vs ağrımıyor regl belirtim yok. Kaset test yaptım negatif çıktı. Rahim filminden sonra geciken var mı aramızda. Regl başlama saatim bile bellidir çocuk düşündüğümden beri tüm düzenim alt üst oldu anlam veremiyorum kendime