ezell34 Bi tanıdığım bundan 2 ay önce 8 aylık ölü doğum yaptı 2 ay geçti doğumun dan dış gebelik yaşanmış ve ilişkiye bile girmemiş hiç nasıl dış gebelik yaşanıyor başına gelen var mı
e_blue_sky_a ezell34 dış gebelikle 90 yaşına kaşar yaşayan Bi nine hikayesi okumuştum Bi yerde…. Yani önceki ilişkiden dır belki de bebek ikiz idi biri tupte kalmıştır…. 8aylik olanı bu yüzden bile kaybetmiş olabilir