Bebismgeliyorr Kızlar bebeğim nisanın ortasında doğacak sizce nasıl giydirmeliyim kiyafetin altına zibinlarini uzun kol mu giydiryim yoksa atlet gibi mi
Ebruu28 Bebismgeliyorr evinizin isisina bağlı bu bende nisanda doğum yapacağım inşallah evim sıcak o yüzden tek kat giydiririm