Ecemsi Gecen sene doktora gosterememistim hep aklimdadır anlayanlar yorumlayabilir mi acaba hayatımda ilk kez yaptırmıştım 
tunasmom Ecemsi enfeksiyon varmış sanırım o zamanlarda. Kötü bir şey çıkmış olsaydı zaten doktorunuz sizinle paylaşırdı iletişime geçerdi. bir sorun görünmüyor smear testinizde
Bbk88 Ecemsi canım gösterdin mi doktora ne dedi şu hücresel değişiklikler için benim de öyle çıkmış bana çok çok.temiz çıkmış dedi
myavocado Ecemsi keşke gösterseydiniz bir senedir, neyse zaten her yıl yaptırmak gerek bu senekini gösterirsiniz artık. Ben pek anlamıyorum ama endişe etmeyin, Allah korusun olumsuz bir şey olsa doktor size ulaşırdı.
Gmom Bir sorun yok fakat hücresel değişiklik gözlendiğinde hpv bakmak istiyor doktorlar. Arkadaşımda da aynı sonuç çıktı hpv baktılar temizdi. Doğumdan sonra tekrar gidin. Zaten her yıl yaptırmalıyız smear testini
Ecemsi Bbk88 hayır canım gebelik zehirlenmesinden hastanede yatıyorum şuanda da hiç o aklıma bile gelmedi
Bbk88 Ecemsi benim de aynısı yazıyordu doktor çok çok temiz dedi. Canım çok ama çok geçmiş olsunnnn😪🤎🤎
Bbk88 myavocado bende de aynısı çıktı doktor çok çok temiz demişti. Her sene herkes yaptırıyor dimi .enfeksiyon olsa doktor söylerdi zaten
myavocado Bbk88 enfeksiyon olsa söylerdi tabi ki. Herkes yaptırıyor mu bilmiyorum, ben de iki üç senede yaptırıyorum genelde her sene olmayabiliyor. Ama tabi yaptırmak lazım