Arkadaşlar ben 5+1 deyim keseyi 4+3te görmüştük. İki gün önce influenza oldum her yerim ağrıyordu bugün daha iyiyim fakat sabahtan beri midem felaket kötü hiçbir şey yiyemiyorum kusacakmışım gibi geliyor. Açlıktan karnım ağrıyor artık. Bu kadarı normal mi?