HMBD Sinop-57 Var canım doktorum kalıcı birşey olamadığını 28 haftalarda geçeceğini söyledi inşallah geçer 🙄
ygmrerdm HMBD Geçiyor canım benim ogluma da 17 haftada kisti var dendi 26 haftaligiiz kendiliğinden geçti gitti kalıcı bişey değil
Sinop-57 Haftada ayrıntılı ultrasonda beyinde 2 tane görüldü ve insanın içinde hep bir korku şüphe oluyor sorup böyle güzel şeyler duyunca insanın biraz olsun içi rahatlıyor acikcasi pazartesi günü 25 hafta kontrolüm var inşallah geçmiş olur. Sizler adinizada sevindim sağlıcakla alin inşallah kucağınıza 😊🤲