Anne18
Canim bende kurabiye yapacagim ve bi arkadasima da yaptim ayni sekilde paketli bi sekildede kenara koydum yani denedim dayanmiyor kurabiye bayatliyor normalde kapali kutuda bayatlamayan kurabiye posetlerde agzi bagliyken bayatladi yani en en fazla iki gun onceden paketleme yapman lazim kurabiyeni yapip kutularsin son haftanda sonrada posetlersin yaptigimin resmini ekliycem