Grkmplt Aysemm44 ben de 29 + 6 dayım iki gundur bende de çok asagi vuruyor bebekler canimi acıtıyor ve cok fazla hareket ediyorlar 2 gun once nst ye girdim sikinti yoktu cuma kontrol var tekrar ins bi sikinti olmaz