Hulyasyl23 belli olmaz ya doğumda bile şoka girenler var yani oyuzden bakalım çünkü bu yıllarda çok yanilmalarla karşılaştım yani artk olabilr diyorum nedenmi sene olmuş kaç hala yanilanlar vidyo lari var ve ayrıca arkadaşımın komşusuna erkek demişler hep doğumda kız çıktı ve 2 aylık olacak yani tabi o bize denk gelirmi bilemem ama sağlıkla gelsinde tek cinsiyete göre bisy alamıyorum ilk oglumdada almadm bundada almam kucağıma aldıktan snra herşeyini zaten alınıyor