23 şubatta kurtaj oldum bebek gelisim göstermediği için kanama oldumdaha doğrusu kese olmadığı için temizleme yapıldı henüz regl olmadım ovulasyonda şuan bu şekilde https://share.icloud.com/photos/0de6xoIgvv8xXzXbEEptcPDUQ
Kurtaj kanamam 2 saat sonra bitti 2 kez lekelenme yaşadım 3. Ve 4. Haftada
Neden acele ediyorsun bekle 3-6 ay diye düşünebilirsiniz ilk gebeliğimdi ve evliliğimin sarsıcı bir anında öğrendiğim için çok anlamlıydı problem çıkarıyorsun denmemesi için acımı bir damla göz yaşı dökmeden içimde yaşadım evliliğimi kurtarmak için değil annelik duygusunu kısmende yaşayıp yaş itibariyle çok geç kalmak istemediğimden düşünüyorum en son görüştüğüm doktorda gebelik için sakınca görmedi
Ovulasyonu yumurtlama günüm takvimle bağdaşmadığı için kullandım yorumlarsanız sevinirim