Caglaen Kızçeler baya bi birikmiş ultrason resimleri var,kaybolmasın istiyorum.Siz elinizdekileri ne yaptınız?Bunun için polaroid fotoğraf albümleri var öyle bir şey mi satın alsam
Deletedmom_110 Caglaen Ben gebelik testleri ile birlikte bir kutuya koyup kaldırdım şu anlık saklıyorum🥰
dogurangaplumba Caglaen şeffaf dosyada duruyor ilk kızimınkiler bu gebeliğimdede 2 aydır ultrason kağıdını vermiyor doktor baştan söyle diyor ee zıkkım yani herkes ister ki bana niye bakıyon ver işte be kadın bugün yine vermedi sinirlerim bozuk
QueenMother Caglaen benim üç yavrum var en büyüğü 14 yaşında hepsinin ayrı dosyası var içinde görüntüleri doğum bileklikleri göbek bağları gebe izlem kartları herşey onun içinde üçününde ayrı ayrı dosyası var
Angel161023 Caglaen benim eşimle olan bi siyah anı defterim vardı üniversite yıllarından kalma. Bebikin fotoğraflarını da ay ay oraya yapıştırıp hatıra kalması için yazılar yazdık
Ilayy-81 Ben anne günlüğü aldım trendyoldan içine hep yapıştırdım ultrasonları ilkleri hep yazdım , babasının duygularını yazması da çok güzel okuyup mest oluyorummm 😇kızıma çok anlamlı bir hediye olacak ilerde 😇