Sedasahin5 merhaba 34+3 teyim ve aynı sorunların çok daha şiddetlisini yaşıyorum ayağa kalkamıyorum, bu acı şikayetiyle karnım aşırı kasıldı ve şu an çok erken dopum riskine karşı evde yatmam söylendi ve ilaç tedavisi başladım.Nstde düzenli olmasa da sancı çıkmıştı şimdi rahim kasılmam falan çok azaldı onda sorun kalmadı ama bu bahsettiğimiz yanma beni mahvediyor tuvalete zor kalkıyorum, ayağa kalkınca belim iki büklüm yürüyorum eğer zorlarsam ve dik durmaya çalışırsam göğüsümün altından göbeğime doğru içinden bir şeyler kopuyor sanki. Dün duş almak için 10 dk banyoya gittim biraz hareket ettim diye dün geceden beri yattığım yerden bile göbeğim yırtılıyor sanki ve öyle bir acıyor ki sanki yanmış acı biber sürülmüş gibi sızlıyor. Çok uzun anlattım ama 1 haftadır kafayı yicem bu acı yırtılma ve gerginlik hissinden dolayı resmen 24 saat yatıyorum ve anlamlandıramıyorum korkmaya başladım artık sancılarım bile geçti bu geçmiyor doktorum da çok yorum yapamadı siz ne durumdasınız acaba?