Edos123 Çok teşekkür ederim inşallah sizde sağlıkla kavuşursunuz bebeğinize ❤️
Bende isteğe bağlı sezeryan oldum. Anestezi doktoru gayet iyiydi iğneyi yaparken hissetmedim hiç sadece ameliyathane soğuk olduğu için titredim biraz hemşire sarıldı o sırada iğne yapıldı acı hissetmiyosunuz ben bebek çıktıktan sonra heyecanlandim biraz dikim sırasında sakinleştirici verdiler. Genel anestezi istemiştim ama spinal olmami önerdi doktorum dokunmalar filan hissediliyo bu arada acı yok ama bazen acı da hissettim bebek çıkarken bastırıyorlar çünkü başınızda sürekli hemşire bekliyo korkmayın bence sakin kalmak daha iyi genel olarak iyi geçti ama ağrı eksiğim düşük olduğu için ilk üç dört gün çok aşırı ağrılarım oldu zordu yani bir hafta olduğunda ağrı acı kalmıyo gezmeye bile gittim hatta 😃tabi herkeste aynı olmayabilir 😊 Hastane doktorumdangenel olarak memnun kaldım