Anneler selam.. 7.haftadan bıkmaya başlamış durumdayım.. İkinci gebelikler ilkinden farklı olur diyolardı yalanmış.. Ben yine kan kusuyorum, yine burnumdan ağzımdan kanlar geliyor.. Yine saframa kadar çıkartıyorum, klozetten uzaklaşamıyorum.. Çılgınlar gibi midem yanıyor boğazıma kadar.. Bu artık eziyet gerçekten.. Ben napıcam? Prilamlar Zoferler Metsil tabletler bilmem ne bilmem ne.. Hiç biri işe yaramadı.. Az sık beslenmek te işe yaramadı.. Ben artık napıcam? Kusmak istiyorum ama boğazım izin vermiyor, kan içinde.. Nefes te alamıyorum rahat rahat.. Nolur aydınlatın beni 🥲🥲🥲