Ben 13 şubatta kürtaj oldum. 17 subatta regl oldum. Son adet tarihim de 17 aralıktı, doktorum yaşın genç olduğu için adet düzenin bozulmamış normal dedi. 15 martta tekrar adet oldum. Adet olmadan 8 gün önce siddetli mide bulantım vardı. Bu arada hamileligimi bu sekilde öğrenmistim tam reglime 8 gün kala siddetli mide bulantisi belirtisi ile test yapmıştım. Neyse bu bulantılar olunca ben acaba hamile olabilir miyim diye test yaptım. 3 gün boyunca testi tekrarladım. İlk yaptığımda silik çıktı sonra ki 3 gün boyunca yok oldu. Burdan beta değerim sıfırlandı sonucunu çıkardım zaten 15 martta da regl oldum. Simdi reglimin 13. Günündeyim ovulasyon testi yapıyorum ikinci cizgi o kadar silik ki yok denecek kadar silik çıkıyor. Ve kanama demek istemiyorum ama akıntının icinde böyle incecik damar gibi kan geliyor. 2 gündür akşamları siddetli bulantılarım oluyor. Sizce bunun sebebi ne olabilir?