Benimde ilk doğumum sizin gibi şeyler yaşadım bebeğin kafası gözüküyor ama doguramiyordum büyük ihtimalle darlık vardı en son kesi atip karnima bastirip bebegi çıkarttılar ve çocuğumun kafasi yamuktu ve icerde fazla kaldığı içinde pislik yutmus bebek aşırı kusiyordu sonra alip kuveze yatirdilar 4gun kuvezde kaldi ve sonra lsi ben ne oturabildim yan yan oturuyordum okadar kötüydü ki şimdi ikinciye hamileyim ve aynı şeyleri yasamaktan aşırı korkuyorum ve normel doğurmak istemiyorum