Guzelanne56 Çok guzel oldu her yeri pişti bi parça kısmı çiğ kaldı ne yapmalıyım kek çöpe gitsin ıstemıyorum
Hayalciressam Hemen fırına koy canım 160a falan çek üstü yanmasın yarım saat hatta daha fazla kalsın anca pişer canını sıkma. Isı çok olmasın yanar.
Guzelanne56 Hayalciressam çok teşekkür ederim, kek kalıbını yeni almıştım bi deneyım dedım tarıf aynı bile olsa kalıptan kalıba fark edıyor maalesef 🥰 attım fırına geri dereceyı düşürdüm olacak ınsallah❤️
Guzelanne56 kahvesever__ çok saolun kekimi kurtardım, çokta güzel oldu bugün iftardan sonra afiyetle yedik🥰