Mom_boy 26 haftaya girmekle birlikte karnımın kenarlarında acıma yırtılıyor hissi ve kaşıntı var aşırı kaşıdıkca yırtılcak biliyorum ama sanki bianda çatlıycak gibiym böyle olanlar var mı kaşınıyor ve geriliyor derim ve içi
_handan91_ Bende böyle bisey olmadi. Ama karninizi yag larla yaglayin büyüdükce kasinti yapabilir. Catlakliklari da önlemis olursunuz ☺️
Mom_boy mavikalpvemavikalp yağlarda kullanıyorum 4 çeşit hamile kaldıgımdan beri günde 2 kere yağlıyorum ama göbegim cok gerilmeye basladı
1zehrs Aynı durumdayım 26 haftalık karnımın içinde heran yırtılacak gibi bir ağrı sanki içlerim acıyo yanlar geriliyor kaşıntı hissi var hep