Melismeydan Doğum belirtileri başlayan var mı acaba? Bu haftalarda doğum yapanlar ne gibi belirtiler yaşadı
Melismeydan kahvesever__ peki ondan önce nasıl belirtileriniz vardı ilk gebeliğim pek bilgim yokta.benim bir kaç gündür regl ağrısı gibi sancım oluypr ama geçiyor,çok halsizim,bazen vajinamın içinde sızlama oluyor
kahvesever__ Melismeydan ağrım sancım yoktu hiç sadece geceleri yalancı sancılarım kasılmalarım oluyordu o kadar
Serfes1 Melismeydan bende 36+6 oldum sizinle aynı belirtilerim var bugün akıntı artışı eklendi. 2 gün önce kontrole gittim sancım yoktu. Açıklık kontrolü yapılmadı. Haftaya gel sezaryen günü ayarlayalım dedi doktor bayram gelmeden sezaryen olacağım hayırlısıyla