Kubradvc Kızlar ters rahim olup hamile kalan var mı aranızda 🙃 yada ters rahim için gereken pozisyonlar olabilir mi 🧐 2.5 yıllık evliyim hala gebelik elde edemedim 🥹🥹
gizemoz1 Benimde rahmim ters ama hamile kaldım evlendikten 7 ay sonra, doktorum adet olduğumda çok sancılı ve ağrılı geçirmekle alakası olduğunu söyledi başka bir sıkıntı yokmuş rahmin ters olması. İnşallah olur rabbim gönlünüze göre verir 💜
Kubradvc gizemoz1 evet ben doktora sormuştum engel mi diye hayır dedi banada aynılarını söyledi adet sancıları şiddetli olabilir diye inşallah hayırlısı bakalım 🙏🏻
aybukee10 gizemoz1 ters rahim olup doğumunuzu normal yapabildiniz mi ters rahim normal doğuma engel mi ? Ve karindan ultrasonda ne zaman keseyi gormustunuz ters rahimde geç görülüyor deniliyor
ZehraNur21 Hamile kalabiliyorsun sorun olmuyor. Ayaklarını yukarıya çok fazla kaldırman gerek arkaya varacak kadar. 15 dakika kalkmaman gerek. Bir gebenin günlüğü var ordan bak pozisyon var.
kinandolay Benimde rahmim ters ilk denemem de hamile kaldım kızım 3 yaşındayken 2. Yi istedik oda 6 haftalıkken düşük oldu. Aradan 6 ay geçti şuan adetim 2 gün gecikti hamilelik belirtileri de var