Papatyaa-38 Kizlar iyi akşamlar, aranızda mutfak dolaplarını boyayan ve bundan memnun kalan var mı? Hangi marka ile boyasiniz, nasıl ilerlediniz. Yardımcı olur musunuz
Busranurkura Papatyaa-38 merhaba çevremde çok kişi stella ile boyadı dolap üstünde ki kaplamayı söküp boyayan da var direk üstüne boyayan da hepsi Çok memnun ama benim gördüğüm kaplamayı saç kurutma makinesi ile söküp dolabı boyayanların ki daha güzel sadece yağ sıçradığın da çok zaman geçmeden silerseniz daha çok kullanışlı olur
Papatyaa-38 Sanırım zımpara yapmak gerekiyor, uzun süreli olması için. Peki çevrenizden hiç duydunuz mu boya söküldü döküldü diyen