mumineadm Kızlarrr 37 haftalık hamileyim karaciğer değerim baya yükselmiş yarın dahiliyeye gidicem ama çok korkuyorum stresliyim böyle bi sorun yaşayan var mı acaba neden karaciğer değeri yükselir bilginiz var mı
merimiri mumineadm gebelik kolestazı neden oluyor diye biliyorum o varsa da çok uzun tutmayıp 37. Hafta da alınıyor e tabi testler yapılması gerekiyor ve kaşıntı falan çok oluyor diye biliyorum
Dolphin16 mumineadm genelde nedeni gebelik kolestazı oluyor canım bende 34 haftada çıktı çok kaşıntım vardı 37+5 te bebeği suni sancıyla aldılar .
merimiri mumineadm he yok o zaman o değildir inşallah çünkü bacaklar kollar falan kabarıp kızarıyor benim bildiğim kadarıyla
mumineadm merimiri inşallah bebek için sıkıntı olmasında bugün öğleden sonra belli olacak dua edin kızlar
MerveCakin merimiri ay benim karaciğer değerlerim çok yüksek deli gibi kaşınıyor 🥲 ikizlerime hamileyim daha 17+e deyim😢 inşallah bi çaresi vardır