Selam kızlar ,13.hafta gece kanama ile uyandım doktor bir gece yatış verdi iğne ve serum ile kesildi.kan uyuşmazlığımız var birde doktor plesanta asagida dedi zamanla yukarı çıkması beklenir dedi Progestan verip taburcu etti.Boyle bir durum yaşayan var mı çok endişeliyim :(