Skrn1 Kızlar bugün az kanama ve sancı ile acile başvurdum hamile olabilirsin dediler 3 aydır spirallim var böyle hamile kalıp belirtisi olanlar nedir
Bebitom72 Skrn1 duymuştum sanki burdan ama, hakkınızda hayırlısı olsun. İlk Çocuğunuz kaç yaşında acaba.