Merve1712 Kızlar kızım olacağını öğrendim tek isim koymayı düşünüyoruz kulağa hoş gelen anlamı güzel isim öneriniz var mıı🥰🥰
dogurangaplumba Merve1712 kızımın adı ilayda ikinci kızıma ablası melisa dedi melisa olacak ben deva düşünüyorum yada melis deva olur ablasına melis fisin adını koyalım melisa olmasın dersem yanına deva ekleyebilirim
Muberra08 Merve1712 benim kızım var TUANA ismi anlamı da cennet bahçesine düşen ilk yağmur damlası 🌺🌺
Fatma_ecem4 Merve1712 bana kızım olduktan sonra melek ,inci ,gulpare çok sempatik gelmeye başladı meleğim diyorum incim gulparem 😊😄❤️😍yada nergisim diye benim mi piskolojim bozuk yoksa her annemi böyle bilmiyorum 😄❤️
Cansucan Merve1712 benim kızımın ismi aysima ay yüzlü ay simalı ay gibi güzel demek kızım gerçekten de öyle oldu😂