Merve_ceyhan0803 Kızlar 34 haftalık hamileyim şekerim de var ve bir haftadır yüksek tansiyonum çıkıp iniyor nabzım hiç inmiyor sürekli 115 120 yüksek benm gibi olan var mı bebeğimde hep önden gidiyodu 1 hafta geriye düştü suyumda da azalma oldu
Silan_Abdullah Ya benim daha 21+4 haftalık bebeğim ama sürekli nabzım 117 123 tansiyonum çok düşük bu zararlı mı acaba