NarminMirannn Merhaba hanımlar benim gibi 39 haftada olup aşırı bel ağrısı yaşayan var mı😵💫 sabahtan beri dayanılmazdı şimdi biraz hafifledi doğum belirtisimi bu acaba bebeğim erkek
Gmzgkck_ NarminMirannn benimde dün geceden beri geçmiyor erkek 39 haftaligiz bizde siddetliydi uyumuşum sabah uyandığımda yine aynı devam ediyordu 1 saat falan oluyor azaldı biraz
Yagizinannesi_ NarminMirannn 38+2 bu sabah bel ağrısına uyandım geçmeyince duşa girdim nişanım geldi sonra geçti ağrı dahada birşey yok😂
Gmzgkck_ NarminMirannn vallahi histe falan değilim biran önce hayırla kolaylıkla doğurmak istiyorum.. öylede böylede o ağrıyı anlık cekicem her ağrı dalgası beni bebeğime yaklaştıracak sıkıldım artık beklemekten acaba kime benziyor 🤣🤣 ciksinda görelim
Seac NarminMirannn bendede bi ara çocuktu geçen hafta özellikle geceleri iki yastıkla yatmaya başladım ağrılarım azaldı
Buket09 NarminMirannn bebeğim kız bende 40+3 teyim 2 gündür belimde inanılmaz ağrı oluyo adet ağrısı gibi dün gece daha fenaydı saatlerce geçmedi doğum yaklaştığı için mi bilmiyorum çok zor