Sevkiyee Kızlar 36 haftalığım yarın kontrole gıdecem sezeryan günü verırmı sizce sizler ne zmn aldınz kac gün önceden verdi
smyyedmr54 Sevkiyee bizim de en çok merak ettiğimi konu bu, yarın kontrole gideceğim. 36+5 olacağım yarın. 3. Gebeliğim olunca bayram sonrasına bırakmaz mi acaba diyorum. Gün verir mi, bayram öncesi alır mı falan baya heyecan var.
Makbus066 Sevkiyee 32 de gittim 37 de gün veriyoruz 39da alıyoruz dedi doktor ama ben o kadar bekleyecegimi sanmıyorum
niloya94 Ben sezeryan olmayı istedim baya bir zamandır 4-5 nisan gibi alırız diyordu seninde bence bu gidişte tarih verir 38+4 te olcam ben sezeryan olcaksan çok beklemiyo doktorlar genelde