Prensesannesii1_ Pamuk ay benim de cok canım cekiyo ama gebeligimden beri sayılıdır yedigim cok az yedim
Berraaak Ay ben herşey yedim valla hiç kısıtlamadım zaten abur cuburlar değil gebelikte her zaman zararlı ama güzel işte 🤯
Buseyv7 Civcivce Bende canım ne isterse yedim oğlumda çok şükür herhangi bi problem olmadı şuan kızıma hamileyim ondada mesela canım ne çekiyorsa yiyorum 😂
Tugcev Civcivce elimde cipsle okudum postunuzu 😂 normalde çokta yemem ama uzun süre yemeyince heralde canım istemeye başladı 😂
Arsell Civcivce bence yiyecek içecek bişey canımız çok çektiği zaman, ara sıra yemekten hiç bir sorun oluşmaz