32+4 hamileyim 1 ay önce düştüm dizim kötü durumda üstüne basamıyorum doktorum 32 33 hastalıkken gel emar çekelim demişti çok ağrım oluyor artık dayanamıyorum ama bebeğime zarar gelecek diye de korkuyorum hamileliğinde emar çektiren var mı sizlere de danışmak istedim.