Tgbclk Kızlar 31 haftalık hamileyim bebeğimin hıçkırıklarını günde 5 6 kez hissediyorum ve 10 dakka falan sürüyor. Bebekler anne karnında hıçkırdığını bilirim ama benimki biraz fazla hıçkırıyor endişeleniyorum
Nes7616 Tgbclk endişelenme benim ilk bebe öyleydi her akşam 20:00 de başlardı 10 dk bide kahvaltıdan sonra 10 dk sürerdi 😃😃😃
Cns62033 Tgbclk benimde öyle doktora sordum sorun yok dedi bayagı hıckırıyor zaten bu haftalarda en sık olurmuş.
Tgbclk asell13 ya inşallah benimle hamile olan arkadaşlarım var hıçkırık hiç hissetmiyorum diyorlar bende günde 5 6 kez hissedince açıkçası biraz endişelendim 🙁🥲
Tgbclk asell13 ben 27. Haftadan beri hissediyorum 😁 ama önceden 1 kere falan olurdu şimdi fazlalaştı hıçkırığı
asell13 Tgbclk pozisyonundan olabilir bence benim kız yüzü içime dönük çok gerinmedikçe hissetmiyorum napıyor içerde 😂
Tgbclk asell13 benimki de baş aşağı pozisyondaymış arkası dönük ama zaten makatımda vajinamda göbek deliğimin oralarda hissediyorum
Busragul97 Hıçkırması nasıl oluyor benim 36. Hafta uzun zamandır düzenli tık tık diye birşey vuruyor acaba hıçkırıyor mıu yoksa elini ayağını mı vuruyor ama çok düzeli uzun sürüyor.
Tgbclk Busragul97 yani bildiğin nabız atar gibi atıyor hatta eşime diyorum elini karnıma koy evet kalp gibi birşey atıyor diyor ve 10 dakka falan öyle atıyor nabız kalp gibi
Tgbclk Nes7616 peki şuan nasıl bebeğiniz açıkçası fazla hıçkıran bebekler obur olurmuş doğunca 😁 merak ettim
Nes7616 Tgbclk gayet normal bi bebek hiçbi garip bişeyi yok gazlı da değildi yemesi de normal kilosu da normal gayet sıradan bi durum 🥰😀
Tgbclk nurcan355 valla bir yerde okudum bebeğim hamileyken çok hıçkırıyordu doğdu gazlı bebek oldu diye ne kadar doğru bilmiyorum 🥲