elamom24 12 haftalik hamileyim bugun ultrasonda kistlerim oldugunu farketti doktorum. Kist olup sonradan geçen var mi aranizda 😕
Girlmom elamom24 bende ilk kontrolümde öğrendim sonrasında hiç bahsetmedi bile bende her defasında unutuyorum sormayı 🤦♀️ büyümezse sorun olmaz demişti
Ozge-bas merhaba ben de 7+1 hamileyim bugün ultrasonda doktor gördü sağda basit kist. sizin üstünden baya zaman geçmiş merak ettim bir sorun oldu mu durum nedir ben de korktum bugün
_-7_- Ozge-bas 13 haftalığım bende hanıle kalmadan önce 4 cm kıstım vardı fakat ıyı huylu kötü huylu ogrenemedık bır türlü hamıle kaldıktan sonra doktorun tekı cıkolata kıstıne benzıyor dedi 4 doktora sordum hamilelikte bır sıkıntı olmayacağını söylediler hatta doğumla bırlıkte kıstın gıdebılır dediler
Huda-27 5 haftalıkken öğrendim kistimi suan 30 haftalığım bir sıkıntı olmuyo korkmayın suan bebek büyüdüğü için görünmüyo ne alemde bilmiyoruz ama genelde bebek büyükçe kisti küçültüyo diyorlar
Ozge-bas çok teşekkür ederim içim biraz da olsun rahatladı allah ikimize de kucağımıza sağlıkla almayı nasip etsin 🙏🏻🙏🏻🤍
elamom24 Suan 25 haftaligim gittigim hicbir doktor kistten bahsetmiyor sorun gorukse soylerlerdi diye düşünüyordum ama ilk soylediklerinde cok korkmustum
Suh13 Bende 6+6 da ilk muayenemde yumurtalıklarımda kist olduğunu öğrendim. Doktorum tehlikeli bir şey olmadığını, takip edeceklerini söyledi. Bence önemsiz bir durum.